fredag 7. mai 2010

Besøk av Runa!

Begynte dagen med engelsk prøve. Prøven gikk egentlig ganske bra og passet på at hele klassen fikk skrevet av før jeg leverte. Fikk tilbake filosofiprøven min i dag, og gjett hva jeg fikk? 8,5!! Det betyr at jeg har gjort min siste filosofiprøve og jeg må si meg meget fornøyd med resultatet. I siste time hadde vi prøve i geografi. Det vi fikk om var de temaene jeg kunne dårligst, men jeg håper jeg skrev godt nok til å få en 5er.

Etter skolen fortet jeg meg ned til byen for å møte Runa! Stakkar hadde sitter 3 timer på Starbucks og ventet på meg. Hadde det ikke vært for prøven hadde jeg jo kommet og møtt henne litt før, men jeg måtte jo nesten ta geografiprøven. Vi tok en liten tur rundt i Madrid og shoppet litt før vi tok turen hjem.

Her lå vi å skravlet en stund om alt mulig før vi gikk til El Corte Ingles for å kjøpe oss noe godt og for å ta ut litt penger. Det med å ta ut penger viste seg å bli ganske komplisert. Dere kan sikkert lese den historien på bloggen til Runa når hun for oppdatert.

Nå steller vi oss på tur for å gjøre oss klare til å gå ut en tur. Skal bli koselig!

Cathrine

2 kommentarer:

Heidi sa...

så koselig da, glemte vekk et lite øyeblikk at du skulle få besøk, tenkte å ringe deg på skypen ser du! vi tar det bare en annen dag :) håper alt står bra til i solens lang! stooor klem fra meg :*

Runa i Spania sa...

Jada jada :p Haha jeg skal oppdatere;) Sitter her og skriver nå, men det er så sinnsykt my å fortelle etter alt som har gått galt denne helga, så tar litt tid. haha.. Kjempekoslig å være på besøk Cathi! Håper på å få til en liten tur til Mandal til sommeren. Klem <3