fredag 4. juni 2010

Halvveis hjemme! Update from Denmark

Kl.8 forlot jeg det som har vært mitt hjem det siste året og vi satte kursen mot flyplassen. På flyplassen måtte jeg ta farvel med vertsmor og lillesøster. Det gikk faktisk overraskende bra! Var selvfølgelig trist, men det har ikke helt gått opp for meg ennå at jeg skal hjem til Norge og ikke tilbake til Madrid. Da vi skulle sjekke inn bagasjen hadde jeg selvfølgelig 5 kilo overvekt, det var bare å smile pent til mannen i skranken og i det han sa "Buen viaje" (god tur) så bare løp vi i redsel for at han skulle nevne noe om betaling for mine ekstra kiloer.

Det ble en del venting på flyet til Danmark så jeg kjøpte meg sånn ca. tre ukeblader pluss de to jeg allerede hadde med meg. På flyet satte jeg nesten helt bak og hadde alle tre stene for meg selv, og godt var det, fordi i det flyet tok av ville jeg helst bare hylgrine og det var umulig å holde tårene tilbake. Jeg kommer til å savne Madrid mer en noen av dere kan ane.

Sov nesten hele flyturen til Danmark og i det jeg kom frem til København stresset jeg meg inn til sentrum med tog. Gikk rundt noen timer og kikket i København før jeg tok toget tilbake til flyplassen. Jeg liker å ha god til når jeg skal ut å fly. Nå har jeg da kjøpt meg internett så jeg skulle få oppdatert bloggen.

Det er en time til boarding, så da er det bare å kjede seg videre!

Klokka 22.00 lander jeg på Kjevik!

Cathrine

2 kommentarer:

Elise sa...

Hei!

Hvordan var egnetlig gymmen i Spania? Var det det samme hele tiden, eller mye forskjellig? Hvor mye krevde de av deg? Var det hardt? Hvor mange timer i uka var det gym?

Cathrine sa...

Sorry for ekstreeemt tregt svar! Men jeg hadde ikke gym der nede fordi de har ikke gym i 2klasse. De i 1 klasse tror jeg bare hadde gym en gang i uka og de dagene kom de på skolen i gymtøy og hverken skiftet eller dusjet etterpå, superkvalmt!! :p