søndag 16. mai 2010

Hvorfor lengte sånn etter helg når man allikevel bare kjeder seg?

Oh yes! om bare badevakten kommer snart blir det badings!

Gran Vía(gata på bildet ovenfor) fyller 100 år og det feires med fest og kake!


Stooooor kake!


I dag kjøpte jeg meg deilig bocadillo med calamares altså blekksprut. Anbefales!

Fredag bare kjedet jeg meg hele skoledagen. Har nesten ingen fag igjen eller prøver så jeg (og forsåvidt resten av klassen) gjorde ikke en dritt. De to siste timene var matteprøve så jeg brukte to timer på å late som om at jeg øvde til spansk-prøve og lo av alle spanjolene som fusket noe halt vilt. Her bytter man på prøvene liksom. En går å spør læreren om hjelp og resten av klassen sender rundt kladde arkene sine.

Lørdag.. Lørdag feiret Madrid en eller annen helgen så alt var stengt. Været var heller ikke til å skryte av så jeg brukte vel sikkert ca hele dagen på å gjøre ingenting. Se på tv, film og prate med folk på msn. For ikke å glemme sjekke facebook hvert 2 min for å se om noen har planer om å oppdatere statusene sine. Men neida. Var hjemme alene med vertsmor, så vi så sladre programmer på TV og sladret like mye før. Vi snakket om hvordan jeg hadde forandret meg i løpet av dette året, blitt mer voksen og sånt. Og hvordan jeg føler dette året har forandret forholdet mitt til mange der hjemme. Funnet ut hvem som virkelig bryr seg om meg, og hvem jeg burde ta vare på.

I dag måtte jeg opp pga vaskedama. Været er på vei tilbake til toppen, altså "sole seg" -vær. Jeg var i byen på shopping og på leting etter nye skatter. Shoppet litt underveis, var en tur innom en Starbucks jeg aldri har vært på før (jeg lover dere, det er 1 000 000 Starbukser her!) og hadde meg en blekksprut sandwich. Burde jo øve til min siste prøve her i Spania i morra, spanskprøve, men jeg orker ikke. Brukte heller tiden på ingenting helt til jeg fikk kontakt med pappa på skype og pratet med han en times tid. Så var det middag. Jeg er stappfull av energi til å hoppe å danse, men har null energi til å øver til prøven i morra. Too bad.

Om 19 (mandag 18!) dager står jeg på Kjevik!!

Cathrine

2 kommentarer:

Eirill sa...

AIAIAIAIAI!! Nå kommer du snaaaaart :D :D Det blir DIGG! MHM! <3 <3

Gleder meg. Hehe.

Lene sa...

For et ekkelt basseng. Jeg liker ikke sånne jeg...årh jeg klarer ikke skjule ironien min så veeeldig godt. Btw har just hoppet ut av bunaden, sinnsvakt digg å gå i jogge bukse :D Du er hvertfall heeldig som bare har noen få dager igjen på skolen jeg har liksom eksamen, tysk høring og historie høring igjen :P Jah og ikke la oss glemme norsk innlev + fagdag i norsk :P Tihi men men snart blir det vell sommer her og hvis ikke det blir noe mer askesky på oss :) <3 Nyt de siste dagene der nede <3