torsdag 13. mai 2010

Merkelige folk

I dag på bussen satte jeg å noterte ned alle de rare folkene jeg tar bussen sammen med hver morgen. Jeg noterte dem ned i form av "musikk-duden", "hun som alltid venter på bussen", "lærerdama" osv. Jeg har bare tre morgenturer igjen til skolen min og tenkte noe måtte jeg gjøre for ikke å glemme disse rare menneskene jeg har sett hver dag i 1 år men ikke aner hvem er.

Følger ikke så godt med i timene for tiden ettersom jeg bare har to fag igjen, spansk og økonomi. I siste time i dag hadde jeg årsprøve i historie. Jeg viste det var umulig og hadde derfor ikke øvd noe særlig. Prøven gikk som alle foregående prøvene i historie, rett vest! To av jentene (som jeg vet om) hadde mobilen sin teipet fast til kroppen sin under klærne. De hadde headset i øret skjult med skjerf og hår. På mobilene hadde de lest inn historiepensum som de spilte av under prøven. Er spanjoler gale eller? Jeg måtte bare le da de stod å teipet fast mobilene til kroppen på do rett før prøven. To av de andre jentene i klassen fusket også, med fuskelapper i pennalet og skift i hånda. Jeg derimot brukt bare min master brain.

Har ellers bare hvert hjemme i dag ettersom jeg hadde lovet vertsmor å passe på Eugenia. Hun gjorde lekser og jeg gjorde ikke noen verdens ting. Så litt tv på pc'en og så kom hun inn på rommet mitt for å sitte å lese her sammen med meg i stedet for å sitte alene. Er jo koselig det da.

I morra skjer det egentlig ikke noe spesielt på skolen. De andre i klassen har matteprøve som ikke jeg trenger å gjøre så vet ikke om jeg får gå hjem eller hva. Det vil jo vise seg i morra.

Cathrine

1 kommentarer:

Runa i Spania sa...

Kødder du?! Drøyt å lese inn hele pensum for så og spille det av på prøven å greier.. De hadde sikkert spart mer tid på å bare lese til prøven og gjøre som alle andre. Haha

Jeg stryker forresten veldig vakkert i økonomi selv. Har fortsatt en prøve i historie og en mulig recuperación, så der vet jeg ikke enda :p <3